Klachtenregeling

Wanneer je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort ’t Theelichtje dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij ’t Theelichtje gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@voorsfeerinhuis.nl je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

We raden je aan om klachten eerst bij ‘t Theelichtje kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meer weten over onze klantenservice?
Bekijk onze pagina Veelgestelde vragen waar u ook antwoorden kunt vinden. Zit het antwoord hier niet bij? Stuur ons een e-mail naar info@voorsfeerinhuis.nl

 

© 2021 - 2022 't Theelichtje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel