Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, stuur dan een e-mail naar  info@voorsfeerinhuis.nl. E-mails worden binnen 3 werkdagen beantwoord. 
Vragen over: Bestellen - Betalen - Producten - Verzenden - Bezorgen - Klachten & retourneren - Webshop

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (iDEAL, Klarna achteraf betalen). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Bij voorkeur stuur je een e-mail naar info@voorsfeerinhuis.nl. Je kunt ook contact opnemen via sociale media. E-mails worden binnen 3 werkdagen gelezen en beantwoord

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen of dit te vermelden, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook precies zien hoeveel er nog op voorraad is (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wil aanschaffen. Benieuwd of een bepaald product weer op voorraad komt? Stuur dan een e-mail naar info@voorsfeerinhuis.nl. 

Een aantal producten staan in de webshop als 'Op aanvraag'. Deze producten zijn nog op voorraad, echter zijn deze opgenomen in ons assortiment maar is dit een product wat op maat gemaakt wordt. Heb je hier vragen over neem dan contact op via info@voorsfeerinhuis.nl

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en
‘t Theelichtje pakt het gratis voor je in. Wil je dat er een kaartje wordt toegevoegd aan je bestelling? Geen probleem. Omschrijf in 2 zinnen wat je op het kaartje geschreven wilt hebben en ik voeg deze handgeschreven toe aan je bestelling.
Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het cadeautje is afgeleverd worden. Vul dit dan in bij het afrekenmenu onder bezorgen op een ander aders.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft ‘t Theelichtje zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de Nieuwsbrief of ‘t Theelichtje volgen op Instagram of Facebook. Uiteraard kun je door middel van een gekregen cadeaubon van ‘t Theelichtje ook korting krijgen op je bestelling.

Korting bij grote aantallen
Wil je van een bepaald product grotere hoeveelheden bestellen? Dit kan op gemakkelijke wijze bij 't Theelichtje. Vanaf een afname van 6 stuks kom je in aanmerking voor aantrekkelijke kortingen. Hoe groter het aantal, hoe aantrekkelijker de korting wordt!

Hoe werkt het? 
Wil je een bulkbestelling doen? Stuur dan een e-mail naar info@voorsfeerinhuis.nl en geef aan om welk product en om welke hoeveelheid het gaat. Wij nemen dan contact met je op. Vervolgens bezorgen we dit op jouw gewenste adres.

Voorwaarden

  • Op bestellingen van 6 stuks en meer waarover jij de korting hebt ontvangen vervalt het recht van retour. 
  • De levering van de producten wordt gedaan op het tijdstip waarop de producten klaar zijn voor verzending naar jou. We streven ernaar om de producten zoveel mogelijk in één keer bij u af te leveren. Mogelijk hebben wij niet alles op voorraad liggen, en dus kan het moment van zending afhankelijk zijn van onze leveranciers.
  • De aangegeven levertijd op de website vervalt, wij houden u op de hoogte van de levertijd voor uw order.
  • De korting geldt per artikeltotaal van één artikel, niet per artikeltotaal binnen een order.
  • Aan de bovenstaande richtlijnen voor kortingen kunnen geen rechten worden ontleend. Voor geplaatste bestellingen kan achteraf geen korting worden verwerkt.

Verdien extra koring
En wist je dat je ook kans maakt op shoptegoed wanneer je een foto met jouw product deelt op Instagram? Deel je foto met #theelichtje.voor.sfeer.in.huis en wij verloten iedere maand shoptegoed onder de gedeelde foto's! De winnaar krijgt van ons persoonlijk bericht.

Wat voor cadeautje krijg ik bij mijn bestelling?
Bij iedere bestelling krijg je een klein cadeautje, zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Gewoon omdat ‘t Theelichtje het zo leuk vindt dat je een bestelling hebt geplaatst!

Betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij ‘t Theelichtje  kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL (Nederland) Ook kun je kiezen voor achteraf betalen via Klarna 
(+ € 1,50). 

Hoe werkt betalen via Klarna Achteraf Betalen?
In het bestelproces selecteer je 'Klarna Achteraf Betalen' als betaalmethode. Er wordt hiervoor een kleine vergoeding van € 1,50 per bestelling gevraagd. Kies je voor het eerst voor Klarna? Dan maak je je een Klarna-account aan, waar je je naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult. Bij terugkerende bestellingen vul je enkel je e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in bij Klarna (via het online portaal of de Klarna-app). Na het voltooien van de bestelling krijg je een e-mail van Klarna met een betaalverzoek. Dit bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in je Klarna-account. Je kunt vervolgens binnen 30 dagen betalen via het online portaal van Klarna of de Klarna-app op de manier van jouw voorkeur. 

Kan ik ook met een cadeaubon betalen?
Ja, je kunt met de betalen. Deze bestel je eenvoudig in de webshop en wordt bij je thuis bezorgd verpakt in een leuke envelop met een extraatje erbij. We hebben verschillende cadeaubonnen voor je beschikbaar, van €5,00 tot €100,00. De cadeaubon is gedrukt op stevig papier (A6-formaat) en wordt verpakt in een leuke envelop met een extraatje erbij. Op de cadeaubon vind je een code die je toe kunt voegen aan de winkelwagen, waarna het bedrag meteen wordt verrekend.

Wil je iemand verrassen met een cadeaubon? De cadeaubon kan ook direct bij de ontvanger afgeleverd worden, zie hiervoor ' Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder. 

Ben je op zoek naar een ander bedrag of wil je een digitale cadeaubon ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@voorsfeerinhuis.nl, dan wordt er een cadeaubon op maat voor je gemaakt.

 

 

© 2021 - 2022 't Theelichtje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel